Kviečiame susipažinti su Šiaulių „Santakos“ ugdymo centru
Šiaulių „Santakos“ ugdymo centras yra mokykla.
Toliau Šiaulių „Santakos“ ugdymo centras bus vadinamas Centru.
Centre yra:
- mokykla,
- bendrabutis,
- valgykla,
- baseinas,
- biblioteka,
- sporto salė,
- sveikatos priežiūra,
- konsultavimo skyrius.
Ką mokiniai veikia centre?
Centre mokiniai mokosi:
- 1 klasėje,
- 2 klasėje,
- 3 klasėje,
- 4 klasėje,
- 5 klasėje,
- 6 klasėje,
- 7 klasėje,
- 8 klasėje,
- 9 klasėje,
- 10 klasėje.
Centre gali mokytis mokiniai iš visos Lietuvos.
Centre mokiniai mokosi daug dalykų.
Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:
- lietuvių kalbos,
- anglų kalbos,
- matematikos,
- fizikos,
- chemijos,
- biologijos,
- geografijos,
- plaukimo,
- gydomosios kūno kultūros,
- muzikos,
- dailės.
Dar mokiniai dalyvauja renginiuose.
Pavyzdžiui, dalyvauja sporto varžybose, šventėse, konkursuose, projektuose.
Kur galima sužinoti daugiau informacijos?
Daugiau apie centrą galite sužinoti internete.
Centro interneto svetainės adresas yra
- https://santakos.lt
Galite paskambinti telefonu.
Centro telefono numeris yra
- (+370 41) 524 612
Galite parašyti elektroninį laišką.
Elektroninis paštas yra
- rastine@santakos.lt
Kokią informaciją rasite Centro internetinėje svetainėje?
Informacija Centro interneto svetainėje yra susikirstyta į skyrius.
Šiame tekste aprašomas svarbiausias skyrius.
Interneto svetainėje yra skyrius Struktūra ir kontaktai.
Skyriuje Struktūra ir kontaktai parašyta informacija apie Centro darbuotojus:
- kokie yra darbuotojų vardai ir pavardės,
- kokie yra darbuotojų telefono numeriai,
- kokie yra darbuotojų elektroninio pašto adresai.
Koks yra Centro adresas?
Centro adresas yra
- K. Kalinausko g. 17, Šiauliai 76281
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba yra reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
Autoriai
Teksto originalą parengė
Tekstą vertino
Teksto vertinimą koordinavo
Iliustracijų šaltiniai:
- Veiklų kalendorius
- Sporto salės užimtumo kalendorius
- Socialinių Kompetencijų ugdymo (SKU) kalendorius
- Projektai
- Prašymas dėl priėmimo į mokyklą
- Prašymas dėl priėmimo į baseiną
- Prašymas dėl sporto salės nuomos
- Parama
- Dokumentai
- Biblioteka
- Laisvos darbo vietos
- Youtube kanalas
- Senoji svetainės versija
- Atnaujinimų prenumerata
