Veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupės sudėtis 2023 m.
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Pareigos įstaigoje |
Pareigos grupėje |
---|---|---|---|
1. |
Dainė Bagdonaitė |
Chemijos, biologijos, gamtos mokytoja |
Vadovė |
2. | Jurgita Užgalienė | Auklėtoja, plaukimo mokytoja | Pavaduotoja |
3. |
Dina Katkevičienė | Pradinių klasių mokytoja |
Narė |
4. |
Laima Laiševcevienė |
Pradinių klasių mokytoja |
Narė |
5. |
Jolanta Banienė |
Lietuvių kalbos mokytoja |
Narė |
6. |
Lina Bartašienė | Matematikos mokytoja | Narė |
7. | Justė Staponkienė | Etikos mokytoja, auklėtoja | Narė |
Pasirengimo etapas
Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo ir bendruomenės poreikių tyrimo darbo grupė (toliau KVA) sudaryta 2016 m. kovo 21 d. direktoriaus įsakymu. Ją sudaro 3 mokytojai, iš kurių vienas vykdo grupės vadovo funkcijas.
Įsivertinimas pradėtas vykdyti pagal “Mokyklos, įgyvendinančios bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo metodiką”, patvirtintą 2016 m. kovo 29 d. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu Nr. V-267.
Susitarta, kad platusis įsivertinimas bus atliekamas prieš mokyklos strateginio plano rengimą, t.y. kas trys metai. 2016 m. balandžio - gegužės mėn. atlikus platųjį įsivertinimą, išskirtas tobulintinas rodiklis 1.2.1. (Mokinio pasiekimai ir pažanga).
Įsivertinimo plano parengimo etapas
Numatytas vertinimo laikotarpis - vieneri 2016 - 2017 m. m. 2016 m. birželio 14 d. pedagoginių darbuotojų susirinkime buvo aptartas detalus ir konkretus rodiklio ir atitinkamų šaltinių aprašymas. Aptarimo metu siūlymus teikė aštuonių, mokykloje veikiančių, darbo grupių vadovai. Mokyklos veiklos darbo grupių sudėtis skelbiama mokyklos svetainėje. Susitarta laikytis įsivertinimo cikliškumo: kiekvienų mokslo metų rugsėjo mėnuo ir gegužės - birželio mėn. Rugsėjo mėn. diagnozuojama situacija pagal detalųjį rodiklio aprašymą, o gegužės - birželio mėn. įsivertinama.
Įsivertinimo instrumento(-ų) parengimo etapas
Įsivertinimo instrumentai: IQESonline klausimynai, dokumentų analizė, interviu, stebėjimas, diskusijos, anketos ir kt.).
Respondentų grupės: mokyklos vadovai, mokytojai, auklėtojai, medicinos personalas, aplinkos darbuotojai, mokiniai, mokinių tėvai.
Įsivertinimo atlikimo etapas
Išanalizavus įsivertinimo instrumentų pagalba surinktus duomenis ir informaciją analizuosime, interpretuosime, aptarsime su respondentų grupėmis. Suformulavę išvadas, numatysime, kaip įsivertinimo duomenis panaudoti bendruomenės sprendimams ir įsipareigojimams dėl veiklos tobulinimo.
Atsiskaitymo ir informavimo etapas
Mokslo metų pabaigoje (birželio mėn.) KVA parengia mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo ataskaitą ir rekomendacijas mokyklos veiklos kokybei tobulinti pagal įsivertinimo rodiklį.
Pranešimai
Stiprieji, silpnieji ir pasirinkti tobulinti rodikliai
Laikotarpis |
Stiprieji veiklos aspektai |
Silpnieji veiklos aspektai |
Tobulinti veiklos aspektai |
---|---|---|---|
2022 metai | Mokyklos pasiekimai ir pažanga: rezultatyvumas | Mokinių įsivertinimas: nepakankamas dialogas vertinant | Mokinių įsivertinimas: nepakankamas įsivertinimas kaip savivoka |
2021 metai | Ugdymas mokyklos gyvenimu: veiklos, įvykiai ir nuotykiai | Mokinių įsivertinimas: nepakankamas dialogas vertinant | Mokinių įsivertinimas: nepakankamas įsivertinimas kaip savivoka |
2020 metai | Aplinkų bendrakūra: mokinių darbų demonstravimas | Mokymasis virtualioje aplinkoje: nepakankamas tikslingumas | Mokymasis virtualioje aplinkoje: nepakankamas tikslingumas |
2019 metai | Ugdymo planai ir tvarkaraščiai: tvarkaraščių patogumas mokiniams | Mokymasis: nepakankamas savivaldumas mokantis | Nuolatinis profesinis tobulėjimas: nepakankamas atkaklumas ir nuoseklumas |
2017–2018 m. m. | Orientavimasis į mokinių poreikius | Mokymosi organizavimas: nepakankama įvairovė | Nuolatinis profesinis tobulėjimas: nepakankamas reikalavimas sau |
Dokumentai
- Veiklų kalendorius
- Sporto salės užimtumo kalendorius
- Socialinių Kompetencijų ugdymo (SKU) kalendorius
- Projektinė veikla
- Prašymas dėl priėmimo į mokyklą
- Prašymas dėl priėmimo į baseiną
- Prašymas dėl sporto salės nuomos
- Parama
- Dokumentai
- Biblioteka
- Laisvos darbo vietos
- Youtube kanalas
- Senoji svetainės versija