Veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupė

Veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupės sudėtis 2023 m.

Eil. Nr.

Vardas, pavardė

Pareigos įstaigoje

Pareigos grupėje

1.

Dainė Bagdonaitė

Chemijos, biologijos, gamtos mokytoja

Vadovė

2. Jurgita Užgalienė Auklėtoja, plaukimo mokytoja Pavaduotoja

3.

Dina Katkevičienė Pradinių klasių mokytoja

Narė

4.

Laima Laiševcevienė

Pradinių klasių mokytoja

Narė

5.

Jolanta Banienė

Lietuvių kalbos mokytoja

Narė

6.

Lina Bartašienė Matematikos mokytoja Narė
7. Justė Staponkienė Etikos mokytoja, auklėtoja Narė

Pasirengimo etapas

Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo ir bendruomenės poreikių tyrimo darbo grupė (toliau KVA) sudaryta 2016 m. kovo 21 d. direktoriaus įsakymu. Ją sudaro 3 mokytojai, iš kurių vienas vykdo grupės vadovo funkcijas.

Įsivertinimas pradėtas vykdyti pagal “Mokyklos, įgyvendinančios bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo metodiką”, patvirtintą 2016 m. kovo 29 d. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu Nr. V-267.

Susitarta, kad platusis įsivertinimas bus atliekamas prieš mokyklos strateginio plano rengimą, t.y. kas trys metai. 2016 m. balandžio - gegužės mėn. atlikus platųjį įsivertinimą, išskirtas tobulintinas rodiklis 1.2.1. (Mokinio pasiekimai ir pažanga).

Įsivertinimo plano parengimo etapas

Numatytas vertinimo laikotarpis - vieneri 2016 - 2017 m. m. 2016 m. birželio 14 d. pedagoginių darbuotojų susirinkime buvo aptartas detalus ir konkretus rodiklio ir atitinkamų šaltinių aprašymas. Aptarimo metu siūlymus teikė aštuonių, mokykloje veikiančių,  darbo grupių vadovai. Mokyklos veiklos darbo grupių sudėtis skelbiama mokyklos svetainėje. Susitarta laikytis įsivertinimo cikliškumo: kiekvienų mokslo metų rugsėjo mėnuo ir gegužės - birželio mėn. Rugsėjo mėn. diagnozuojama situacija pagal detalųjį rodiklio aprašymą, o gegužės - birželio mėn. įsivertinama.

Įsivertinimo instrumento(-ų) parengimo etapas

Įsivertinimo instrumentai: IQESonline klausimynai, dokumentų analizė, interviu, stebėjimas, diskusijos, anketos ir kt.).

Respondentų grupės: mokyklos vadovai, mokytojai, auklėtojai, medicinos personalas, aplinkos darbuotojai, mokiniai, mokinių tėvai.

Įsivertinimo atlikimo etapas

Išanalizavus įsivertinimo instrumentų pagalba surinktus duomenis ir informaciją analizuosime, interpretuosime,  aptarsime su respondentų grupėmis. Suformulavę išvadas, numatysime, kaip įsivertinimo duomenis panaudoti bendruomenės sprendimams ir įsipareigojimams dėl veiklos tobulinimo.

Atsiskaitymo ir informavimo etapas

Mokslo metų pabaigoje (birželio mėn.) KVA parengia mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo ataskaitą ir rekomendacijas mokyklos veiklos kokybei tobulinti pagal įsivertinimo rodiklį.

Pranešimai

Stiprieji, silpnieji ir pasirinkti tobulinti rodikliai

Laikotarpis

Stiprieji veiklos aspektai 

Silpnieji veiklos aspektai

Tobulinti veiklos aspektai 

2022 metai Mokyklos pasiekimai ir pažanga: rezultatyvumas Mokinių įsivertinimas: nepakankamas dialogas vertinant Mokinių įsivertinimas: nepakankamas įsivertinimas kaip savivoka
2021 metai Ugdymas mokyklos gyvenimu: veiklos, įvykiai ir nuotykiai Mokinių įsivertinimas: nepakankamas dialogas vertinant Mokinių įsivertinimas: nepakankamas įsivertinimas kaip savivoka
2020 metai Aplinkų bendrakūra: mokinių darbų demonstravimas Mokymasis virtualioje aplinkoje: nepakankamas tikslingumas Mokymasis virtualioje aplinkoje: nepakankamas tikslingumas
2019 metai Ugdymo planai ir tvarkaraščiai: tvarkaraščių patogumas mokiniams Mokymasis: nepakankamas savivaldumas mokantis Nuolatinis profesinis tobulėjimas: nepakankamas atkaklumas ir nuoseklumas
2017–2018 m. m. Orientavimasis į mokinių poreikius Mokymosi organizavimas: nepakankama įvairovė Nuolatinis profesinis tobulėjimas: nepakankamas reikalavimas sau

Dokumentai

  • Konsultacinis skyrius
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.30 – 09.10
  • 2. 09.25 – 10.05
  • 3. 10.20 – 11.00
  • 4. 11.15 – 11.55
  • 5. 12.10 – 12.50
  • 6. 13.05 – 13.45
  • 7. 14.05 – 14.45
  • 8. 14.50 – 15.30
Iki rudens atostogų liko
  • dien.
  • val.
  • min.
  • sek.